další "novinky"


že má malík porblémy se spaním, už není žádná novinka,ale přidávají se nám další nepřijemnosti jako je zástava dechu ve spánku.

Je to zhruba tři týdny kdy malík v noci nedychal a ani se netvářil ,že dýchat začne.
Je to šok v noci se vzbudit a zjistit ,že vaše dítě leží vedle vás, je skoro modré a nedýchá a srdce mu tluče pomalu.
Nevím jak dlouho nedýchal onu noc ,ale byl studeny a pusinku měl propadlou(bradu měl povolenou)a me se nedařilo ho ani vzbudit,panika mě oblila ,jak ledová voda a pak mě napadlo dýchat mu do nosu.Po nekonečné cca pul minutě, až minutě se nadechnul a já ho až do rána hlídala.
Možná sem měla zavolat sanitku,ale když se rozdýchal a spal dál vypustila sem to z hlavy,nechtěla sem ho v jeh stavu ,kdy nesnáší cizí prostředí ještě tahat do nemocnice,kde by nás stejne poslali domu.a navíc já ho až do rána hlídala.Přitom jsem si všimla ,že chvilkama nedýcha .
Od té doby toho moc nenaspím a rukou ho furt kontroluju zda dýchá.
Zástavy dechu trvají cca  5-10-30 vteřin(neměřím počítám klasicky: jednadvacet......)a poslední týdny jsem o mlaíkovo spánku zjistila spousty maličkostí.
malík má ,jak já říkám miminkovské tiky,takové ty záškuby,ve spanku se mu krčí sami od sebe prsty na nohou,zvláštně dýchá a někdy dýchat zapomene a občas se propíná " do luku".
Opomíjím námi už zjištěné a diagnostikované poruchy spánku.....
fotky co jsou u toho zápisu nejsou moc kvalitní,ale fotila jsem to v noci a mobilem .
 na této fotce je( i když mizerně )vidět, že je hodně prohnutý, až nepřirozeně,ten hrbolek nalevo na urovni hlavy ,je jeho zadek
malíkovi bude za měsíc a kousek 5 let.
Noční děsy,nespavost a další příznaky  neubívají a jsou pořád stejné.
0 Responses