pro všechny spřátelné blogy


omlouvám se dopředu jestli se u vás ukáže jakýsi anonym a bude vás prudit.
Zřejmě chodí přes muj blog, protože tu mám takový krásny počitadlo ,kde vidím kdo odkud přišel a kam odešel a u některých se objevuje vzápětí hnusny vzkaz ,tak předpokládám,že chodí přes naše stránky a zanechává vám hnusné vzkazy.
Dotyčný/á je z Prahy mám dokonce i IP a docela přesnou adresu a až to přesáhne únosnou mez,už funguje zákon za obtěžování.Za to jsou 2 roky v krimu.
To by si dotyčný/á měl uvědomit.
Je mi to moc líto a omlouvám se a pro onoho /onu dotyčnou mám jen jedno:
najdi si jiný objekt,nedonutíš mě blog zavřít a ukončit, ani kdyby ses na hlavu stavěl/a.
Tím,že polezeš jinam a budeš napadat další  lidi,jen dosáhneš toho ,že se přestanu usmívat a myslet si něco o pozadí a prostě se obrátím na policii.
Jen mě utvrzuješ v tom,že postižený/á si jen a jen ty.
2 Responses
  1. Mija Says:

    Sid myslíš emailem nebo v komentech? To co píšeš funguje, osobně znám člověka v podmínce..ještě jednou a jde na ty 2 roky. Dostal rozum díky Bohu. Někdy jsou motivy k takovému jednání hodně bolestné, ale ať je důvod jakýkoli..obtěžování není řešení.


  2. Lenka Says:

    Je smutné, že se najdou takoví lidé, kteří nám stěžují už tak dost těžký život. Přeji brzký úklid anonyma a už jen samé dobré zprávy.