patlací období




začalo nám období používání exkramentu  k "zajímavým" hrám.
myslela jsem, že tohle nás mine ,ale spetla jsem se.Po ucapných  odpadech,začal malík zkoumat nočník
(ještě že bobíky zásadně dělá do zachodu na schudkách a díky bohu za jeho rituál)
.
Maík v nestřežených okamžicích čurá do čepic ,klobouku ,misek prostě čehokoli a pokud si nevšimnu ihned 
okamžite čuranky využije na hru,kdy v nich koupe figurky a maluje po zdech.
Tátu čeká bílení obýváku a mě ted večné plazení se po čtyřech.
Zkusila sem vysvětlování,pouštění bubáka(ty ty ty) 
nezabírá nic.
takže chodím s hadrem a fakt už mám oči všude.
Ale aby tu nebylo jen takové "drama" tak dneska malík překvapil.


Sestře se narodila holčička a když mi to volali ,jásala sem na celé kolo.
Malík ke mě přišel a říká:"teta emá mimi v bišku?"
odpověděla sem mu že už ne ,že už je venku a až pak mě došlo,že vlastně použil něco co jsem netušila že ví:)

Ted jsme na zahradě, je krásně a malík se pokouší o bubliny(viz. fota)........ moc mu to nejde ,ale občas nějaká tu bublinka  vypluje.
Už abych měla novou kartu do fotáku,z mobilu jsou fotky děsny :o)
0 Responses