každy den jinak ,aneb marodíme - už zase


Ráno malík za každou cenu chtěl jít se mnou ven,držel se mě jako klíštátko(očekávala sem ,že budem "miminko" )a  doma pořád polehával a byl nějaký moc moc přitulny.
No ted už víme proč,během chvilky mu vystartovala teplota na 39.
Jídlo nepřipadá v uvahu,takže jsem opět vytáhla lahve od aventu a jedem na tekutou stravu ala přesnídávky a cokoli co "teče".
ted polehává na gauči a odpočívá ,čekáme co se rozjede večer.
Snad bude líp.... 
Plínku nechce sundat a to jsem se radovala ,jak včera ráno sám přišel a chtěl čurat do nočníčku a sundaval si plínu sám.
3 Responses
  1. Tess Says:

    At je Ondrášek brzo fit. A máš u mě na blogu překvapení :)


  2. Unknown Says:

    Ahoj, objevila jsem váš blog přes Tess, má tam odkaz. Přeju Ondráškovi ať je brzy fit. Náš Jára je taky "přesnídávkovej":-)


  3. Tess děkuju jukala jsem ,ale naprosto nevím kam s ním :D v tomhle sem nějak nováček hi.
    Moni děkuji taky na vás občas jukám stejně jako k Tess ...máte tam obě super logo pomucky:)a pro mě i nápady co s malíkem zkoušet:o)